Tuesday, October 4, 2016

Handel Oor Visuele Boy Advance

Handel oor VisualBoyAdvance Bygevoeg 29 Mei 2009, ID # 311381 Jy moet VBA weergawe 1.7.2 het. Van hierdie weergawe af jy kan handel. En om seker te wees jy kan beslis handel, wat jy die meeste het dit lêers: - Jou GBA roms Bv: "pokemonFR. gba, pokemonLF. gba" - Jou lêers van beide games red, bv: "pokemonFR. sa1 en pokemonLF. sa2" (in hierdie geval, as jy nie die VBA weergawe wat ambagte toelaat, dan is die lêer uitbreiding sal. sav HET - net verander dit na. sa1 en. sa2) - Dit 3 lêers: vba. ini, vba1.ini en vba2.ini - En natuurlik, die emulator. Dit emulator kan ondersteun tot 4 wedstryde sonder inmenging met mekaar. So, die emulator lyk vir 'n. san lêeruitbreiding en nie 'n. sav lêeruitbreiding (N synde veranderlike vir nommers 1 tot 4) Verander stoor die lêer uitbreiding van die spel se wat jy wil om handel te dryf om te. sa1 en die een waaruit jou handel te. sa2. Ook, wanneer jy v1.7.2, die stoor die lêer sal in. sa1 bly. Ek sal 'n voorbeeld gee aan die einde in die geval dat jy nie heeltemal kry dit. Sodra jy die. sa1 en. sa2 lêers, begin die roms (Let wel: Die roms en red lêers nodig om dit dieselfde gids wees) Nog 'n belangrike NOTA: maak seker die 2 emulator vensters loop nie check die opsie 'Stop wanneer onaktiewe venster' onder Options -> Emulator, en dat hulle verskillende beheer konfigurasies. (Jy kan nog steeds dieselfde config vir beide emoes maar is beter om 2 verskillende configs het) Wil jy dalk die tweede wedstryd te red lêer kopieer, sodat jy nie die Pokémon jy handel die eerste wedstryd verloor. Tik die handelsentrum in albei wedstryde, en handel die Pokémon jy wil om handel te dryf. Uitgang, en voila! Nou 'n bietjie voorbeeld (net in geval!) Ons wil om handel te dryf 1 van ons Pokémon vir een van die beginners * Ons sal 'n Pokemon handel ons het twee keer 'Raticate' vir die voorgereg ons het nie 'Charmander' Sê jy hierdie lêers in dieselfde gids: - PokemonFireRed. gba - PokemonLeafGreen. gba - PokemonFireRed. sav (Herdoop tot PokemonFireRed. sa1) - PokemonLeafGreen. sav (Herdoop tot PokemonLeafGreen. sa2) - Die baie belangrike Files: vba. ini, vba1.ini en vba2.ini 1) Maak seker dat die FR stoor die lêer is vernoem. sa1 en die LG stoor die lêer is vernoem na. sa2 en kopieer. sa2 sodat jy die Pokémon nie verloor wat spel in die handel 2) Begin FR, dan LG 3) Maak seker dat die 'Stop wanneer onaktiewe venster' nie nagegaan in enige van die 2 VBA 4) As dit is, sluit die EMU van die spel en begin dit 5) Gaan na die handelsentrum in die Pokémon Sentrum en kies die onderskeie Pokemon: Raticate as FR en Charmander as LG 6) Nadat jy die handelsentrum verlaat, sluit die LG spel. Nou, het jy 'n Charmander in FR en jy het nie enige Pokémon nie verloor in 'n spel !! Jy hoef die Charmander nie verloor in LG, want dit is die afskrif van die oorspronklike. sa2. Nou, die 2 kopieë, die Charmander was handel van die oorspronklike. sa2 lêer, nie die kopie. So, verwyder die oorspronklike, en die naam van die kopie die naam van die oorspronklike se. (Wat beteken jy die PokemonLeafGreen. sa2 lêer verwyder en hernoem die kopie wat waarskynlik sy naam ontvang "(Copy) PokemonLeafGreen. sa2 'na' PokemonLeafGreen. sa1, die verwydering van die" (Copy) 'in dit se naam en om dit te verander terug na SA1, want: die emulator begin altyd die. sa1 lêer EERSTE. as jy wil hê dat die LG spel check seker jy het die Charmander nie verloor wat red lêer, maak die FR spel te wees, en 'n oop LG (as jy dit het as. sa2 , VBA begin skoon asof daar geen stoor die lêer vir daardie wedstryd). so verander die LG stoor die lêer om. sa1 NOTA: As jy handel, die spel slaan voordat jy die handel kamer betree. Dit vertel jou wat wag vir die ander speler om aan te sluit dan. Sodra die tweede speler gekoppel, sal jy het om te druk die "A" knoppie (Soos in enige werklike GBA). As die spel hier vries, sluit beide emoes en herlaai. Hierdie probleem met my gebeur soms, want ek het nie die opsie 'Stop wanneer onaktiewe venster' betyds het ongecontroleerd of omdat dit nie die verandering het aanvaar toe ek ongecontroleerd dit - nie seker hoekom nie. En jy hoef nie jou data of handel dryf met die. gba lêer verloor as dit gebeur. Sodat jou vooruitgang is veilig. Laaste noot: As jy in dieselfde voorbeeld as om handel te dryf Graveler, Kadabra, Machoke of vaste besoeker van FR sodat hulle ontwikkel in hul onderskeie vorme aanneem, sal jy nie 'n secong Rom nodig. Net kopieer die "PokemonFireRed. sa1 en noem die kopie 'PokemonFireRed. sa2. Handel gewoonlik en verwyder. sa2 Hopelik is dit nie verwarrend. Boodskap my as jy meer hulp nodig Gradeer hierdie antwoord: 1 2 | VERSLAG Hoekom gee jy hierdie opmerking? Resultate alle kommentaar Gaste het gesê: 9 Mei 2011 | VERSLAG Is jy die opening van twee afsonderlike gevalle van VBA? Ek probeer om te gaan van Pokémon FR tot Vr ek basies het twee dopgehou wat buite die naam en plek dat hulle gered is hulle in besit wees identies inhoud. Ek gelaai albei wedstryde net mooi en ek staan ​​in die voorkant van die dame by die kabel klub nadat ek met haar praat op dieselfde tyd op beide kliënte sê wag asseblief. B vir kanselleer en net kry daar vas. Ek gebruik VBA 1.7.2.560 Windows 7 64 bit (ek lees iets oor jou lessenaar hoef te wees in 32 bit, maar ek loop die kliënt net mooi so ek dont dink sy dat) Kan ek nie gaan uit FR tot Vr? Jaco1337 gesê: 9 Mei 2011 | VERSLAG Is jy die opening van twee afsonderlike gevalle van VBA? Ek probeer om te gaan van Pokémon FR tot Vr ek basies het twee dopgehou wat buite die naam en plek dat hulle gered is hulle in besit wees identies inhoud. Ek gelaai albei wedstryde net mooi en ek staan ​​in die voorkant van die dame by die kabel klub nadat ek met haar praat op dieselfde tyd op beide kliënte sê wag asseblief. B vir kanselleer en net kry daar vas.


No comments:

Post a Comment