Tuesday, October 11, 2016

Helling Van Hoop

Helling van Hoop Maak dit die moeite werd: Uurlikse 6E Ranges Een van die reëls ywerige handelaars erken is daardie tyd in die mark = risiko. Natuurlik, die doel is om die mees wins in die maak kortste tyd, die vermindering van die tyd aktiewe posisies in te bly die mark nie, tensy wins doelwitte bereik word. Wisselvalligheid is 'n trader39; s vriend. Nuwer handelaars gelok deur die beskikbaarheid Euro / dollar futures kan wees verhandel rondom die klok, 23 uur per dag, 5 weeksdae n week, en Sondag jaar van uurlikse 6E pit reekse. Gemiddelde uurlikse reekse is gebaseer op die verskil tussen die hoogtepunte en die laagtepunte van elke uur in die 2009 handelsjaar beleef. Wanneer ons handel 6E, wil ons beweging te sien, in 'n trending mark, wat gee ons die beste keuse vir die slaan van ons wins teikens vinnig. Nuusgebeure kan veroorsaak groot 6E prys spykers enige tyd van die dag, maar die gemiddeldes is interessant. Sekere tye van die dag is 2-3 keer meer geneig om beweging aan te bied as ander. Aan die einde het drie keer na vore deur die dag as 'n paar van die beste tye ons graag handel 6E. Helling van Hoop Trading NADEX Binary Options (deur Mark Sniper) Dit is 'n opvolg na 'n post wat ek gedoen het weer op 27 Mei 2012 op die Europese binêre opsies en dit is wat ek kon die handel in die tyd. Hier is 'n skakel na die post.0160; slopeofhope / 2012/05 / binêre-opsies-mark-sniper. html 0160 ;. Sedertdien het ek begin ook handel binaries op the0160; NADEX0160; (Noord-Amerikaanse Derivatives Exchange) en het gesluit my verhandeling van binaries deur Europese binêre makelaars. Die teenparty-risiko in NADEX0160; opsies gestruktureer met staking pryse. Die eerste ding wat jy sal moet doen is om tersyde gestel jou normale opsie terminologie en dink oor & quot; wan & quot; en & quot; noem & quot; as dié nie with0160 bestaan; NADEX. Jy sal óf koop 'n staking as jy glo die prys sal en / of sluiting bo wat beweeg slaan of jy sal verkoop wat staking moet jy glo prys sal beweeg en / of sluiting onder daardie staking. So het die binêre stelling waar of onwaar is. Die stelling is vals as dit gaan lê uit die geld en waar as hulle in die geld. In teenstelling met die Europese binaries, are0160 julle NIE 0160; toegesluit in die handel, want daar is 'n aktiewe tweerigting mark. Jy kan toemaak uit of skaal uit posisies te eniger tyd deur om in 'n teenoorgestelde handel na die oop posisie wat jy het. Gewoonlik is daar 'om 'n $ 3 tot $ 4 verspreiding tussen die bod en die aanbod. Alle opsies vestig op óf $ 0 (Nul) as vals (uit die geld) of op $ 100 as ware (in die geld). Wanneer 0160; jy 'n handelsmerk te betree, is die bod / aanbodprys jy koop / verkoop afgetrek onmiddellik uit jou rekening. Indien die handel vestig waar (in die geld), $ 100 per kontrak word dan bygevoeg terug in jou rekening. Wanneer jy 'n staking te koop, jou risiko is wat jy betaal. Wanneer jy 'n staking te verkoop, jou risiko is die verskil gedink ek sou jy 'n blik gee op die handel hierdie om te sien hoe dit kan werk. hier is wat ek gedoen het on0160; Donderdag 20 September, 2012. Vroeg in die oggend, ek het my spilpunt analise en vasgestel dat groot ondersteuning op die ES (kontrak Desember) was 1440-1442. Die major0160; resistance0160; was 1452-1456. vroeg in the0160; gereelde sessie (not0160; Globex) prys verhandel teen ondersteuning Dus het ek die 1443 ES staking (hulle is in0160, increments0160; van 3 punte of & Quot; handvatsels & quot;) vir $ 41,50. Risiko in die handel is jou premie betaal of $ 41,50. Maksimum jy kan maak op die handel is $ 58,50. Onthou, as jou handel vestig waar, maksimum wat jy kan maak is $ 100 minder alles wat jy betaal vir die opsie. As die prys hoër beweeg en het na die bodem van wat ek reeds besluit was0160; weerstand, ek verkoop die 1452-staking vir $ 47. In hierdie handel, my risiko was $ 53. Prys voortgegaan om te bevorder en wat ek was op soek na my lei om dan te glo dat die 1452-staking sou waarskynlik skik ware (wat beteken dat ek sal uit die geld wees) en ek was in 'n verlore handel. Ek het dus die 1452-staking (onthou ek sold0160, dit staking Koop daardie staking. sluit die handel) vir $ 65 vir 'n $ 18 per kontrak verlies van daardie bedryf. prys bereik die top of0160; resistance0160; laat in die dag en ek verkoop die 1455 slaan vir $ 51. Nedersetting was tussen die 14430160; strike0160, dit I0160; bought0160; vroeg in die dag en onder die 1455 staking wat I0160; sold0160; laat in die dag. Beide ambagte geëindig ware (in die geld). Alhoewel jy dit kan handel met 'n & Quot; stel dit en vergeet dit & quot; handel plan, ek is geneig om my binêre bestuur opsie trading0160; may0160; wees vir jou. Sommige mag sien hierdie voertuig dobbel. AS jy are0160; not0160; handel met 'n positiewe verwagting, dan, ja, jy Trading & quot; sou dobbel as wat die geval sou wees vir enige & quot wees; van enige voertuig. Wat I0160; really0160; soos hieroor is die klein bedrag geld te kry


No comments:

Post a Comment