Thursday, October 13, 2016

Trading Pokemon Leaf Green

Atze-Peng Nuwe lid Boodskappe: 7 Hou ontvang: 0 Ek was besig om die eerste Pokemon speletjies deesdae en denke: & quot; waarom nie afwerking vuur rooi / blaar groen hierdie tyd & quot; So ek speel vuur rooi, toe ek gedink het oor hoe lekker dit sou wees om handel te dryf. 'N Paar Google klik en downloads later het ek die multiplayer weergawe van VBA op my PC en - verrassing, verrassing - dit werent gewerk as gevolg van 'n spaar fout. Na 'n paar Google-misbruik het ek ontdek dat sy as gevolg van 'n brand-rooi (so al pokemon is nie moontlik nie, maar dis nie veel van 'n groot deal). Dan ten minste wou ek om dit te kry om te werk aan Golem Alakazam kry later en na 2 ure probeer met verskillende weergawes Ek is uiteindelik in staat om dit te kry om met die nuwe weergawe. Eerste Ek het altyd & quot; kommunikasie fout & quot; - message, maar dan verwurg ek via frameskip en dit gewerk het. Sedert ek wou om dit te kry om 'n stabiele werk, ek weer probeer en dit didnt meer weer te werk met die & quot; kommunikasie fout & quot ;. My voorspelling is, wanneer jy die handel kamer ingaan, sowel emulators het Juist sinchroniese op hierdie punt te wees en ek was 'n bietjie gelukkig dat dit gewerk het hierdie een keer. So is daar 'n manier om te maak dit meer stabiel om hierdie kommunikasie fout te minimaliseer? Miskien probeer met die prioriteite of enige ander dinge? Jammer vir die lang teks, maar ek het alles probeer ek probeer neer te sit en ek weet dat jy 'n makliker diagnose te maak.


No comments:

Post a Comment