Friday, October 7, 2016

Internet Marketing Revealed , Nagegaan - Behandeling

SorenJordansen Internet Marketing geopenbaar, Nagesien Behandeling Marl The Stock Trading robot is 'n bedrogspul! 'N Paar weke gelede het ek besluit om te koop en te toets Marl die-beurs robot (doublingstocks dot com). Ek is dit heeltemal verwag om dit te hogwash wees, in werklikheid, as jy 'n soektog op Google sal jy baie van die mense kla oor hierdie bedrogspul kunstenaars vind. Maar ek het besluit om dit in elk geval te toets, hier is die 3 redes waarom (onthou ek het dit so jy hoef nie te): 1) Marl die-beurs robot is tans die nommer 1 verkoop produk op Clickbank en ek het gesien hoe 'n ton van affiliasies op verskeie advertensies plekke bevorder dit as 'n internet-bemarker hierdie natuurlik het my aandag, ek wou hulle verkoop proses te gaan om te sien waarom hulle verkoop so goed, om mense te bevorder, ens 2) Ek gereeld herbelê n deel van my wins op die aandelemark en Im altyd op soek na goeie inligting en gereedskap wat kan help om my om die regte besluite te neem. Die idee van die vind van goedkoop pennie aandele wat baie waarskynlik verdubbel is natuurlik iets wat die meeste beleggers nat drome sal gee 3) The Stock Trading robot het 'n baie oortuigende verkope bladsy wat jy regtig suig in Natuurlik is dit van die 8220, te goed om waar lopie weg fast8221 wees; aard, maar vir toetsdoeleindes ek besluit om jou te laat myself 8220; gesuig in8221; en gee dit 'n toets. So, wat is Marl? Die agtergrond storie: 'n jong rekenaar geek ontwikkel 'n rekenaar-beurs model, terwyl gekontrakteer om Goldman Sachs. Hy gaan dan op om 'n stukkie van die huis rekenaarsagteware om die aandele toekomstige rigting voorspel deur die ontleding van 'n aandele verlede prysbewegings te ontwikkel. Die storie is geloofwaardig, maar as jy soek op Google sal jy vind dat 'n aantal mense reeds geskiet is dit stukkend bv Hy was nog nooit gekontrakteer om Goldman Sachs. Die werklike probleem is in die veronderstelling dat sy nuwe sagteware kan voorspel aandeelpryse op grond van vorige prysbewegings. Ja, jy kan so 'n model te gebruik as deel van jou analise, maar as jy kan dink dit verg baie meer as dit om voorraad bewegings bv voorspel algehele mark tendense, nuus en die belangrikste verslae van die maatskappye in die vraag. Verder so 'n tegniese ontleding van die prys beweging vereis en goddelose hoeveelheid data 'n berekeninge plus jy moet nog jou 8220 maak; educated8221; besluit op grond van die data en die ander faktore. Wat jy (of dont get) wanneer jy dit koop! So, my alarm waar reeds gelui op hierdie punt, maar soos ek gesê het ek het besluit om voort te gaan en koop dit in elk geval. Die belangrikste produk is 'n inskrywing op hul nuusbrief en dit het 'n $ 47 prys. Vermoedelik sal jy 'n weeklikse nuusbrief met 'n paar van die aanbevole aandele soos bereken deur Marl. Ek betaal en my naam en e-pos ek dadelik ontvang 'n auto-terugvoerder instaat e-pos van Michael Cohen (die ontwikkelaar). Die e-pos bedank My vir die aanteken en het vir my gesê dat ek my eerste nuusbrief sal kry op Sondag goed twee Sondae later het ek havent nog ontvang enigiets. Weereens as jy soek op Google sal jy vind dat dit is die mees algemene klagte (en ek kan jou waarborg 100% dat dit nie 'n gids rommel probleem op my einde). Bottomline: $ 47 vermors op om 'n dankie e-pos. Die sogenaamde voorraad voorspelling nuusbrief dalk die moeite werd $ 47 gewees het as hulle eintlik die moeite gedoen om iets Natuurlik stuur as wat hulle gedoen het sou ek baie twyfel dit is gebaseer op 'n tegniese ontleding deur 'n-beurs robot Maar dit raak erger! Nadat jy inteken op die nuusbrief jy aangebied met 'n aanbod om jou eie weergawe van die-beurs robot te koop. Dit verkoop vir $ 97 en klink soos 'n baie goeie deal wat jy kan dan 8220; predict8221; soveel aandele as wat jy wil in plaas van om 1 of 2 in jou weeklikse newsletter8230; Yeah right LOL, maar natuurlik het ek ook hierdie opsie te toets. Ek het my aflaai dadelik en dit was maklik om 'n Paar minute later het ek bars uit in histeriese laughter8230 installeer; 1) Jy is veronderstel om lêers te laai EOD (Einde van die dag) van die verskillende aandelebeurse en om bewegings te analiseer jy, natuurlik, moet soveel vorige data as moontlik. Die-beurs robot bied hierdie EOD lêers van hul webwerf en hulle mooi geformatteerde sodat sy maklik om te voer in jou databasis. Probleem: Ek het nagegaan op 'n daaglikse basis en hulle het net EODs beskikbaar vir 18 April 2008 Hulle doen dit nie werk en natuurlik jy kan nie beweging analiseer van 'n eendag datastel. 2) Big deal, kan jy EOD lêers te kry uit honderde webwerwe, insluitend Yahoo Finansies. Probleem is dat hierdie 8220; toestand van die art8221; - beurs robot ondersteun nie die konvensionele formate vir die EOD lêers en dit het my vir ewig 'n paar geldige data te kry in there8230; Geen sorge, Afterall Ek was gereed om nou ryk te word. 3) Die-beurs robot nie 'n damn ding voorspel. Dit het 'n verskeidenheid van filters wat jy kan gebruik om die voorraad bewegings te analiseer, maar niks wat jy kan nie vind in jou eie-beurs platform bv etrader. In die feit dat die gereedskap en koppelvlak in Marl is die ergste wat ek gesien het in 'n lang tyd en die dokumentasie is feitlik nie bestaan ​​nie. Gevolgtrekking Run Away Fast! Daar is absoluut geen twyfel in my gemoed dat dit 'n bedrogspul. Hulle het 'n geoptimaliseerde verkoop proses, maar verlos absoluut niks van wat belowe was. Die enigste reddende genade was 'n paar van PDFs met ordentlike inhoud, maar nie naastenby die $ 47 en $ 97 waarde. Ek het dit 'n honderd keer gesien het, hul konsep is om genoeg verkope druk deur en dan hoop dat mense dit nie terugbetaling (hetsy omdat hulle vergeet of omdat hulle nie wil om te erken dat hulle het beroof) 8230; Ek het my terugbetalings van Clickbank vandag en as jy hierdie stuk gemors gekoop het Ek stel voor dat jy daar gaan vra vir die uwe. my aanbeveling Daar is niks verkeerd met wat 'n beduidende ROI op pennie aandele verdien. Maar hier is wat ek voorstel, neem jou $ 47- $ 97 tot Amazon of jou plaaslike boekwinkel daar honderde groot boeke op kleinkapitalisasie beleggingstrategieë. Volg die mark nuus beide aanlyn en aflyn en doen jou eie navorsing oor die maatskappye wat jy wil om te belê in. As jy dit nie wil hê om al die been werk te doen, sit jou geld in 'n beleggingsfonds wat spesialiseer in pennie aandele glo my dit is ver beter as mors jou hard verdiende $ op 'n scammy-beurs robot. Is jy die bevordering van Marl? Is jy een van die duisende affiliasies wat die bevordering van Marl? Ek kan die beloning te verstaan, is dit verkoop soos soetkoek en betaal 'n paar groot kommissies om eerlik dit was een van die rede waarom ek besluit om dit te toets, is dit 'n goeie Ek sal al meer as dit gewees het nie. Maar wil jy dalk 'n stap terug en think8230 neem; is 'n paar vinnige bucks werd gevaar vir jou reputasie? Ek het gesien hoe mense vernietig hul internet bemarking loopbaan in 'n enkele e-pos ontploffing! En kan jy saam met die verkoop van 'n bekende bedrogspul? Die besluit is joune. Help my asseblief om die woord Ek glo sterk dat hierdie bedrogspul kunstenaars nie toegelaat moet word om weg te kom met hul skaduwee besigheid. In die eerste plek is net plain verkeerd, maar aan die einde van die dag sal dit ook die reputasie van die res van ons, wat die verkoop van kwaliteit produkte en dienste seermaak. Help my die woord te versprei sodat ons hierdie ouens uit business8230 kan sit; Hier is wat jy kan doen: Digg hierdie post = & gt; Klik op hierdie skakel om te gee my 'n Digg! As jy 'n blog wat jy kan 'n post oor hierdie skrywe en skakel terug na hierdie artikel Gebruik een of meer van die klein Bookmarking ikone hieronder om Bookmark this post. Gebruik die onderstaande PlugIM knoppie onder om die post te sluit. En finally8230; Laat asseblief 'n comment hieronder indien u enige vrae oor hierdie artikel, enige kommentaar of miskien kan jy jou eie ervaring te deel met Marl dankie. Ek hoop dat hierdie boodskap is nuttig ek elk geval jy is gewaarsku Lekker dag, - Soren Jordansen Maandag April 28, 2008 op 16:14 en is geliasseer onder Inligting. Jy kan al die antwoorde op hierdie inskrywing deur die RSS 2.0 feed volg. Jy kan laat 'n antwoord. of trackback vanaf jou eie webwerf. Lewer kommentaar op hierdie post (123) 123 kommentaar Groot post Soren, vind ek dit ongelooflik wanneer mense bereid is om vullis om hul lyste te bevorder sonder om ten minste 'n bietjie navorsing. Hopelik sal dit meer mense om jou leiding te volg inspireer en eintlik seker iets werk voordat jy probeer om dit te verkoop om hul lyste te maak. Na sy in die aandelemark baie jare gelede gewerk het, ek is deeglik bewus van hoe 8220; easy8221; dit is om prysbewegings te voorspel. Sy al hogwash en enigiemand wat hierdie swendelary glo verdien om 8220; invest8221; hul geld & gt; Groot taak in te skryf oor hierdie jongste 8220; invention8221 ;. Dankie vir hierdie Scam Alert. Groot review! Ek het 'n kap dat dit 'n hopie kak toe ek die salesletter lees. [. ] Bedrogspul kunstenaars. Maar ek het besluit om dit in elk geval te toets (onthou ek het dit so jy hoef nie te).read meer | digg [. ] Dankie vir die waarskuwing Soren en as iemand anders gesê, vir eintlik op soek na die dinge wat jy dalk eendag verkoop op jou lys ek waardeer dit omdat ek op dit LOL Ek het hierdie program 'n rukkie terug toe ek by Klik Bank. Ek het geweet dit was 'n grap en 'n bedrogspul. Ek het in die finansiële en belê bedryf sedert 1998 was, ek hou 'n reeks 7 lisensie (sekuriteite en NASD geregistreer) En daar is baie pennie voorraad swendelary daar buite. Nog 'n algemene een wat elkeen versigtig moet wees is usig sogenaamde pienk vel ledegeld. Baie van hierdie maatskappye te kry om die voorraad te koop, sodat die prys loop baie vinnig. Hulle kontant dan onmiddellik sodat jy klou vas aan net dat 'n PENNY8230; Vriendelike groete, Bruce Dankie vir die inligting, sal ek dit so gou as moontlik op my blog. My lesers weet en glo my met my resensies en nou kan ek hulle 'n ander bron van 8220 gee; Waarheid In Marketing8221 ;. Dit is verfrissend om te sien iemand anders die waarheid praat in plaas van net probeer om 'n vinnige buck. Wel gedaan! HardKnockMarketing Dankie Soren maar ek kry Penny voorraad nuusbriewe en dit is 'n goeie manier van 'n belegging in my cercumstances op die oomblik. Intussen moet ek egter my OUN maatskappy, in die tussentyd het ek het 'n webwerf vir jou om te kyk na miskien sluit sowel? cick op my naam. Dankie! Ek dink ek sal moet die een om te gaan teen die grein wees. robot8221; Terwyl ek die 8220 didnt kry; Ek het die inskrywing en al die nuusbriewe en e-posse gekry soos belowe. Ive gevolg 2 aanbevelings tot dusver en het 'n uitstekende geld aan beide. So ek kan nie kla oor die inskrywing. Soos vir Bruces kommentaar oor Pinksheet aanbevelings luister na hierdie raad. Ek is suckered in hierdie 'n paar jaar terug en verloor geld as gevolg van dit. En as jy op 'n lys Theres geen manier af om dit te kry !! Soren, dankie vir praat en ook vir die feit dat affiliasies 'n regverdige waarskuwing hieroor. So baie wat die bevordering van iets nie die tyd neem om te kyk na die produk en hulle werklik waag hul reputasie. Wel, Theres ten minste een persoon wat die nuusbrief en recommendations8230 ontvang; Nie die geval is Clickbank verbod produkte wat beskou word as swendelary wees? Wat is hul beleid in hierdie verband? Dankie ouens en meisies hou die kommentaar wat oorloop So wil dit voorkom asof 'n mens eintlik het 'n nuusbrief wat gebaseer is op my eie ervaring dis beslis nie genoeg om my mening te verander. Ek sou egter graag wou kommentaar van meer mense met hande op ervaring hoor positiewe en negatiewe terugvoer is welkom. En finally8230; as jy lees die kommentaar aandag te gee aan wat die mense wat werk met voorrade / belegging te sê Groot review, Soren. Ek dont ploeteraars in aandele, maar ek seker haat swendelary. Aangesien dit verkoop deur Clickbank moet jy (of enigiemand anders wat scammed het) dit aan CB, sodat hulle dit kan trek uit die mark. En so ver as Clickbank gaan my ondervinding is dat hulle pretty much 'n bedrogspul te oordeel deur die% van terugbetalings / terugstort Bv hulle dont laat sekere tipes produkte wat teen hul TOS en hulle straf uitgewer met 'n hoë terugbetaling% Thank you so much, Soren! Groot taak volgende deur met hierdie bedrogspul en laat ons weet! Ons moet meer bemarkers daar buite ondersoek kak soos ths8230; ek is scammed deur 'n ander produk verlede jaar! Ons bemarkers moet saamstaan ​​wanneer dit kom by hierdie diewe! Die reddende genade is dat Clickbank doen vinnige terugbetalings vir hierdie tipe produk. Die hartseer ding is so baie Koste bemarkers kom gewoon langs spring op hierdie dinge sonder dat hulle ten minste toets. Baie geluk met jou integriteit Dink Penny Stock program swendelary is sleg gee Forex probeer. Ek sal dit post op my lens op Squidoo / internet-bemarking-leiding waar ek spesifiek praat oor swendelary. Dankie. Dankie tog. Alhoewel ek bietjie in aandele of handel dit nie, daar is baie lesers wat 'n mens kan oorweeg. Ek dink ek sal ook inteken op jou RSS net op die hoogte bly! Ja, baie dankie vir jou warning. I sou nie die robot bevorder as ek het absoluut geen kennis oor die voorraad market. I verkies om iets te verstaan ​​voordat ek adviseren aan ander. Ek sal beslis versprei die woord though. I weet dat sommige mense het in Fairyland, maar 'n 8220; magie robot8221 ;? Cheers, Glenda Dit was 'n baie goeie onderwerp. Ek wens dat meer mense ons sou waarsku oor swendelary. Ek sien dat jy in aandele. Jy moet baie versigtig te wees nou dae. Ek is nie probeer om te verkoop jy iets, maar as jy of enige liggaam wil weet hoe om gewaarborgde rente op jou geld te maak, e-pos my en ek sal u die webwerf adres te gee. Top Notch, Soren. 'N Geldige demonstrasie van hoekom jy nooit 'n produk aan jou lys behoort te bevorder nie, tensy jy dit self probeer Haai daar, Groot klein blurb oor hierdie produk Soren8230; Hier is iets wat jy dalk interessant vind. Ja, ek het die nuusbrief net mooi, maar die afgelope tyd, vir 'n paar weke, niks is gestuur. Dit is waarskynlik wat jy ervaar. Hulle hav enot gestuur enigiets in 'n rukkie. Maar hier is die clincher8230; Voordat ek gekoop ek ingeskryf is by hul gratis nuusbrief (dont weet as dit nog beskikbaar) 8230, maar dit was net 'n eenvoudige lei vang vorm op hul webwerf te mor einformation kry. Dit blyk dat nadat ek gekoop die veronderstelde $ 47 nuusbrief raai wat? Die vorm Ek ingestuur om meer oor thsi leer vir vrye en teh betaal nuusbrief altyd 100%, dieselfde is. Dit het my af imemdiately en natuurlik, sou ek nooit bevorder hierdie gemors. Ek dont weet niks oor die werklike sagteware. Dankie Soren, Ons moet almal beklee word, en hou tesisse vissoorte op kennisgewing. Douglas Miller Honderdvoudig-Life LLC Dankie Soren, Jou absoluut reg dat Marl of enige ander sogenaamde-beurs sagteware sal werk. As iemand regtig wil om te verstaan ​​hoe om geld te maak in die aandelemark Ek sou aanbeveel gaan na bettertrades en vind een van hul kursusse. Ek het nou net begin een van hul kursusse (groot werkswinkel volgende week vir my) en ten minste een van hul instrukteurs het gesê dat jy nie kan 'n rekenaarprogram vir jou sê wat en wanneer om iets te doen in die aandelemark, omdat al die technicals is 'n funksie van die mense aksies. Genoeg gesê! Dis baie interessant Adam8230; soos ek geskryf het ek het nog nooit 'n enkele nuusbrief. Die nuusbrief kan goed wees, maar ek het geen manier om te weet en as jy dit kan kry vir gratis hmmm8230; Die Upsell sagteware is beslis 'n stuk gemors en 'n bedrogspul. En natuurlik is daar die hele kwessie oor die vermoë om toekomstige aandeelpryse uitsluitlik op grond van vorige bewegings te voorspel. Redigering my post hierbo: Die eerste sin moet lees dat 8220;-beurs sagteware nie work8221 ;. Dankie Soren vir die eerlike resensie (nie een van daardie 8220; Ek haat dit but8230; (iets) en nou is jy moet koop it.8221; Sy jammer dat so baie mense dink dat net omdat iets is 'n 8220; warm seller8221; op CB dat dit goed moet wees. Soos 'n vorige Aandelemakelaar myself, ek het gedink dit was 'n klomp van stapel sodat ek nooit gekyk na dit twee keer dit gesê het, ek is bly dat iemand dit gekoop het en ondersoek eers. Nogmaals dankie vir die eerlike werk wat jy het geen idee hoe verfrissend dit is. - Kris Groot post Soren. Dankie dat jy weer vir die behoud van mense ingelig en vir die regte ding doen. Ek voortdurend kry dinge op my e-pos wat ek weet is vullis en reageer met raad voorste mense om beter inligting, hulpbronne ens (mees vrye). Sommige eintlik vir my dankie sê, ander ignoreer my as kommissie is al wat saak maak vir hulle. Toe ek sien niks vorm hierdie of dit die item wat ek weet of nie Ek rommel dit altyd. Mense is bereid om hul eie spanne so lank as wat hulle 'n bietjie geld te kry beskadig sonder verband. Dit is een van die dinge wat ek graag oor jou, iets goeds jy laat mense weet nie net is dit 'n goeie vind jy nie, maar dat jy dit gebruik en wat is goed daaroor. As jy iets nie goed nie, soos hierdie te vind, gepaste inligting en waarskuwings gee jou. Dit seker maak dit makliker vir almal wat jou blog en e-posse lees. Dankie vir jou positiewe bydraes tot die lewe op die internet jy! Gewonder hoe ander voel oor die geldigheid van hierdie robot! Ek opgevolg 'n paar van die voorgestel warm wenke en net gevind oor-gegradeerde en verouderde verwysings. Dankie Soren, ek sal dit na my blog te ondersteun jou poging. Hey Soren, Dankie vir die waarskuwing. Ek sal terug skakel na hierdie post van my blogs, en miskien 'n paar van my lesers te red van nog 'n cheezee sagteware aanbod. Allright Soren, dit is op my blog, hoop dit help Dankie vir die toets van hierdie Soren! Hulle sê as dit lyk dodgy, klink dodgy. dit waarskynlik is dodgy. Soos so lyk dit om so ver as die magie robot betref nie! Soos hier 'n paar Ek het ook gewerk naby aan die aandelemark. Mense lyk om te vergeet dat die markte is ingestel vir mense om handel te dryf in beleggings in real maatskappye, afhangende van hul sukses of mislukking, eerder as 'n vorm om vinnig ryk. Terwyl sommige sakrekenaars mag werk in 'n mate sal hulle nooit 'n uitgebreide kennis van die ekonomie en die toestand van die bedrywe waarin hierdie maatskappye funksioneer vervang. Daar is geen waarborge wat deur die professionele so 'n robot is selfs minder geneig om dit reg te kry in die lang termyn. Ek dink 'n paar mense nodig het om te onthou dat daar nie so iets soos 'n gratis middagete! Soren, jy moet net my gered $ 47,00 as ek was op soek in hierdie. Ek het hierdie op aan al my kliënte gestuur. Hou aan met die goeie stryd! Mistieke lig Photography Jy sit seker die ou warboel op Marl. Groot taak, Soren! Goeie ding Clickbank het 'n 60-dag terugbetaling beleid, ja? Maak seker dat jy jou kry. Soren, ek waardeer mense opstaan ​​en praat oor scamers. Dankie. Goeie werk. Soos jou blog. Dankie, Soren vir die koppe op en die groot raad! Dit kon nie gekom by 'n beter tyd as ek probeer om my voete nat in die aandelemark te kry. Dankie vir die neem een ​​vir die span. lol Harry Nguyen Hi Soren, het ek jou e-pos en ek concerned8230; Ek is 'n internet en verwysing bemarking affilliate van verskeie sakegeleenthede waarvan die meeste Ive gevind om uitstekende programme wat baie min nodig wees indien enige belegging en ewe min 8220; work8221 ;! Dankie vir hierdie groot post. Im seker dit sal 'n paar mense te red 'n baie tyd en geld. Ek het 'n numbr van e-posse die bevordering van hierdie robot, maar persoonlik uit, ek is nie groot op hierdie dinge en dit het geklink te goed om waar te wees. Is ek ooit bly ek bly weg van dit. Nou, ek het geen twyfel was dit 'n bedrogspul. Goeie joband thanks again. Na 'n licesed sekuriteite agent, toe ek die eerste keer hierdie inligting het ek geweet regs af die vlermuis dat dit sou werk. Ek moes gepos word aan my blog as jy gedoen het. hierdie persoon sou 'n gelisensieerde agent om selfs so iets adverteer te gewees het as die SEC vereis dat alle advertensies goedgekeur word voordat jy dit kan gebruik in die publiek. Dit was meestal wat hę my in op die bedrogspul. Daardie vraag is op die sekuriteite eksamen. Jy kan ook nie belowe enige een oor hul opbrengs op beleggings. Die enigste ding wat jy toegelaat word om te sday is dat die aandelemark sal optrek en dit sal afgaan. As jy hom nie meer as 'n paar geskiedenis op die voorraad vertel, jy is aanspreeklik om vervolg word vir bedrog. As dit klink te goed om waar te wees wat jy kan wed dit is !! John Smith Ek het gewonder oor hierdie produk vir 'n geruime tyd, en vermoed pretty much soos jy gedoen het Soren. Ek didnt het die neiging om dit te bewys. Baie geluk met 'n goed nagevorsde, intelligente hersiening van 'n produk wat is 'n absolute gemors. Ive verskeie forums gewaarsku reeds by jou post. Jy het my gered 47 bucks8230; TKS. Voor die koop van hierdie produkte, ek probeer die 8220; free8221; nuusbrief en volg die warm onderwerpe van M. Cohen. Hulle is geen magiese geld daar maak, alles is in rooi vir meer as twee months8230; Bly dat jy slim genoeg is om 'n terugbetaling. Die enigste aandele ek is Astrazeneca wat ek kry wat op 'n yeraly basis as deel van die maatskappy bonus. As hierdie laer as £ 20 theyre moeite werd te koop. Ek dink ek het daarin geslaag om uit te vind hoe om jou digg, so woord moet begin om te versprei. Dit is 'n lang een, maar dit is wat aan die gang is met my nie. Ja, ek het die 8220; Robot8221 ;, ook, maar dit didnt pla my dat dit 8220; junk.8221; Wat pla my eintlik wat maak my mal as H ** L is dat hulle advertized die $ 47 8220; newsletter8221; via e-pos reklame, wat verklaar sonder om doekies, dat as jy het die 8220; newsletter8221; vir $ 47 opening van 'n rekening by TD-Ameritrade deur hulle skakel, sal hulle $ 100 deposito gee jou 'n $ 53 balans wat jy kan 8220; selfs neem dit uit en wins deur $ 53,8221; Ek het. Ek het 'n afskrif van my kwitansie alles; Hulle het teruggekom n man wat daar werk deur die naam van Dawid Jonas wat ek nog e-pos elke paar dae, vloek hom sy sê dat jy 'n $ 2500,00 deposito met Ameritrade maak voordat jy hierdie 8220 kry; promotional8221; dit is 'n 8220; promotional8221; deur Amerirade, hulle nie. Ek het vir hulle gesê dat dit Ek is naïef, maar hulle het die e-pos, dit het niks gesê nie oor die $ 2500, dit het hulle gesê sou die $ 2500 deposito gee, dit was hulle skakel, dit was hul naam. Kinders van God8221; Ek het hulle alles behalwe 8220 genoem; plan om my prokureurs na te streef nie, maar hulle sal nie eens vir my kontak inligting. Ek woon in 'n baie klein, landelike, Suider-gemeente wat gereeld in vergelyking met Mayberry op Die Andy Griffeth Wys; Ive nooit blootgestel is aan leuenaars, cheats diewe. Ek wens ek was nie nou blootgestel aan hulle; Ek kan naïef wees, maar mense soos hierdie leuenaars maak my verloor vertroue geloof in die mensdom. Dit is iets wat ek hoop om nooit te verloor. By the way, Im stuur hierdie URL om Dawid te DoublingStocks (FRST) Dankie vir die waarskuwing! Die groot dat jy toets produkte en mense te laat weet oor hulle. Ek wens meer mense op die net was soos dit. Ek sal doen wat dit neem om my reputasie te beskerm. Na alles, integriteit en die vertroue van ander is van die uiterste belang. Dankie weer vir ons laat weet. Jou blog en e-pos is altyd hoog op my leeslys hou die goeie werk. ALLE bemarkers moet daarna streef om meer soos jy wees. Ek het ook ingeskryf vir hierdie, miskien 'n jaar gelede. En ja, het ek voorspellings, Newletters en aanbevelings, maar nie op 'n baie gereelde basis. Soms twee keer 'n week, soms twee keer 'n maand. Aanvanklik was ek in die versoeking om dit te probeer, maar het besluit om net chech uit op die voorspellings voordat enigiets meer ernstig is oor die hele ding te doen. So ek skryf die optel van die dag, sit 'n denkbeeldige bedrag geld, en hulle het agter die tendens op Yahoo Finansies. Die optel was soms 'n bietjie verouderd sover ek kon sien die blok net afgetrek, en 'n verlies sou die gevolg gewees het. Ander optel opgegaan, waar 'n wins sou gewees het. Die verhouding tussen die verlies / wins was meer soos 50/50, sover ek kon sien, nie 80/20 as hulle beweer in hul webwerf. Soos al die transaksies gaan deur 'n geregistreerde makelaar ferm, kan ek nie heeltemal saamstem dat dit 'n bedrogspul. Riskante besigheid, ja. Miskien vir iemand met 'n baie vrye geld, en die gebruik van die ou swart / rooi roulette taktiek, net die verdubbeling van die verbintenis vir elke verlies. [. ] Lees meer | digg storie Deel en geniet: Hierdie ikone skakel na sosiale boekmerkwebwerf webwerwe waar lesers kan deel en ontdek nuwe webblaaie. [. ] Groot Review. Ook ek belê 'n paar van my wins in die Beurs so ek lees alles oor Marl. Maar ervaring het my oortuig dit moet 'n bedrogspul, maar ek kon nie verstaan ​​waarom dit was so gewild is. Ek besef nou dat ongelukkig 'n baie bemarkers is in hierdie wedstryd om geld te maak ten alle koste so net die warmste produkte te bevorder sonder om eers oorweeg as hulle alleen werk laat toets nie. Ek het begin om 'n 'n-webwerf so tyd gestel gelede Beurs produkte te bevorder, maar miskien 'n feit dat 'n bietjie kieskeurig, maar Im sukkel om produkte wat ek gemaklik met die bevordering van vandaar die steeds op die backburner voel. Dankie Soren, is jou moeite en navorsing opreg waardeer. Sal beslis 'n baie groot bed gee hierdie een. Clickbank (en ander gelyk) moet hul produkte eerste toets, hul reputasie is op die spel. Affilliate bemarking sukses is afhanklik van die waarheid verteenwoordiging. Eerlik, moet hype onder dekking gelaat word in die wa nie vertoon in die mark te plaas. Dankie vir die uitvoer van die uitdaging en die uitroei van die Iffy kant van die internet bemarking. Ek het dieselfde fout terug in November verlede jaar toe ek FRST gekoop. Maar hulle het terug te betaal my geld wanneer ek daarvoor gevra het. MAAR, Ive altyd hierdie maatskappy van 8220 vermeende; Fixing8221; die FRST program. Is dit regtig 8220; Scan8221; die databasis en kyk vir 'n voorraad wat kriteria voldoen of doen FRST eienaars koop 'n goedkoop voorraad, en dan maak FRST beveel dit, sodat jy en ek die voorraad gaan koop en ry op die prys. Geen bewyse, maar net 'n kwessie. my my self het die nuwe $ 47 nuusbrief gebring en gekoop mergel sagteware vir $ 97 Ek vra vir terugbetaling maar hulle dint terugbetaal nog my geld, ek is bekommerd reg na die lees van jou blog kan jy my help hier oor wat om te doen? weer bedank vir die feit dat hierdie blog, hoop om spoedig van u te hoor Dankie vir hierdie post. Jy help uit 'n klomp mense met hierdie. Dit is baie mooi van julle om te doen. [. ] April 29, 2008 op 16:53 (Scam) Ek het net ontvang hierdie nuusbrief van Soren Jordansen, oor Marl die Stock Trading robot is 'n bedrogspul. En ek wil net om te help versprei die woord. Almal word gewaarsku. Hier is die storie van Sorens ondervinding met hierdie bedrogspul kunstenaars (uittreksel uit sy blog by sorenjordansen / mergel-die-stock-handel-robot-is-'n-bedrogspul). [. ] Goeie werk Soren, Die enigste manier om hierdie diewe stop, is om hulle bloot te stel. Dankie vir jou navorsing oor hierdie produk. As gevolg van hierdie blog en 'n paar van die kommentaar van mense wat regtig weet aandele, het ek al belegging promosies getrek uit my blogs.


No comments:

Post a Comment