Friday, October 7, 2016

Top 10 Forex Blogs

Top 10 Forex Blogs As jy nuut hier, wil jy dalk om in te skryf vir daaglikse updates te ontvang. Dankie vir die besoek! Hier is 'n lys van my top 10 forex blogs. Ek volg hierdie blogs via my RSS-leser op 'n gereelde basis, en ek vind dit interessant en leersaam. Ek dink hulle behoort te wees op elke forex handelaars te voed. So, hier is my top 10 forex blogs: Kathy Lien Hoof van die munt navorsing by Global Forex Trading (GFT). Sy bied interessante tegniese en fundamentele analise, forex seine en strategieë. 'N Beduidende deel van poste van haar interessante TV onderhoude. FXPath. Groot tegniese ontleding deur forex deskundige James Chen. Hes ook die skrywer van die boek: Essentials of buitelandse valuta handel. Geldeenheid gedagtes. Larry Greenberg, 'n veteraan valuta ekonoom bring forex nuus van baie plekke oor die hele wêreld, en in-diepte analise van die huidige gebeure. Forex blog. Dit forex blog is geskryf deur Andrei. Sedert 2006, Andreis uitstekende blogs Forex Nuus, updates op forex sagteware (insluitende kode), tegniese lyne en nog baie meer. Trading NRG: Lior Cohen bied in diepte daaglikse, weeklikse en maandelikse ontleding, voorspellings, nuus en nog baie meer, oor alles wat verband hou met olie, goud, kommoditeite en nog baie meer. 'N moet vir enige iemand wat hierdie finansiële instrumente verhandel. Francesc Riverola. Uitvoerende hoof van FXStreet bied forex industrie nuus, gedetailleerde statistiek van sy groot forex portaal en speserye sy blog met ander dinge ook. Die Forex Artikels. James Wooley praat sy kop met betrekking tot Forex strategieë, forex idees en nog baie meer. Trading U Chicago blog: Jay Norris skryf oor sielkundige gevolge van forex, handel patrone, tegniese ontleding en nog baie meer. Wenners Edge Trading. Laaste maar nie die minste nie, Casey Stubbs by Wenners Edge Trading, met 'n spesiale fokus op een van die gewildste geldeenheid pare: EUR / USD. Sy groot poste oor handel sielkunde het ook 'n groot aandeel in sy inhoud. Belangrike notas: Slegs blogs is in hierdie lys. Terwyl daar is baie definisies vir blogs, en Theres 'n fyn lyn tussen 'n blog of 'n webwerf, ek hou met twee definisies: chronologies bestel in reverse (last post eerste), en die opsie om kommentaar te lewer. Daar is baie goeie forex webwerwe daar buite. Ek gelys hier net blogs. Ek gelys hier net blogs wat na my smaak. Niemand betaal my vir hierdie insluitende hom in hierdie lys Die volgorde van die lys nie die geval verteenwoordig 'n interne posisie. Ek soms funksie hierdie blogs op my Forex Links vir die naweek poste. Hierdie lys is saamgestel nadat Casey Stubbs 'n soortgelyke lys, wat ek geëerd om deel te wees van gemaak. Deur Caseys lys, Im kry om nuwe blogs te leer ken. Geniet dit! Is daar enige ander forex blog wat jy aanbeveel? Kontak my gerus. Ek hoop jy hou my blog sowel Julle welkom om in te skryf per e-pos of deur RSS. Oor Yohay Elam Yohay Elam - stigter, skrywer en redakteur


No comments:

Post a Comment